tisdag 27 oktober 2009

Brutal Legend får DLC

Det var inte direkt oväntat att det skulle komma nedladdningsbart material (DLC) till Brutal Legend. Nu har Electronic Arts och Double Fine presenterat det officiellt. Paketet heter Tears of the Hextadon och innehåller två nya kartor. Det kommer att kosta motsvarande 50 kronor. Till Xbox Live kommer det 3 november och till PlayStation Network kommer det 5 november. Såhär säger spelets skapare Tim Schafer om paketet.
Jag spelar Brütal Legend online varje kväll och jag behöver fler kartor! Circle of Tears är uppkallad efter mina besegrade fiender och Death’s Fjord är helt uppenbart en hyllning till mina nordiska förfäder och deras kärlek till glaciärer och… Ja, egentligen tyckte jag bara namnet var coolt. Vi ses online!”
Via spelets hemsida, som ni får länk till här nedan, kan ni läsa mer om detta första DLC till Brutal Legend. För var så säkra, mer kommer.

Källa: Brutal Legend

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar